• ​Hogyan rendelhetek tőletek?
    • Rendeléseid bármikor leadhatod online a nap 24 órájában az oldalon található
      rendelőfelületen. Csak válassz egyet az aktuális menüjeink közül, egy kattintással
      helyezd online kosaradba és a fizetést követően már végeztél is.

       
  •  Sikerült feladnom a rendelésem?
    • Rendeléseid sikerességéről minden esetben visszaigazoló e-mail formájában
      értesítünk. Ha bármilyen okból kifolyólag, ez az e-mail nem érkezik, írj nekünk a fenti
      űrlap használatával, vagy keress minket Facebook-on.

 

  • Miért kell regisztrálni magamat?
    • A regisztráció ahhoz szükséges, hogy a megrendelt ételeket pontosan szállíthassuk ki
      neked. Ételrendeléskor a kiszállításhoz elengedhetetlenül szükséges egy pontos és
      visszahívható telefonszám, illetve egy pontos cím.
       
  • Hova írjam be a címhez kapcsolódó plusz információt? (pl bejárat a sarkon)
    • Ezeket az információkat a cím adatai között érdemes feltüntetni.
       
  • Törölni szeretném a profilomat
    • Sajnáljuk ha erre a döntésre jutottál. Amennyiben úgy érzed, hogy nem tudunk
      segíteni a felmerült problémák megoldásában, profiled törlését kérd az
      info@yolofoodporn.hu e-mail címen. A kérelem feldolgozása után profiled törléséről
      e-mail formájában értesítünk.