Gyakran ismételt kérdések

​Hogyan rendelhetek tőletek? Rendeléseid bármikor leadhatod online a nap 24 órájában az oldalon található rendelőfelületen. Csak válassz egyet az aktuális menüjeink közül, egy kattintással helyezd online kosaradba és a fizetést követően már végeztél is. Sikerült feladnom a rendelésem? Rendeléseid sikerességéről minden esetben visszaigazoló e-mail formájában értesítünk. Ha bármilyen okból kifolyólag, ez az e-mail nem érkezik, írj nekünk, vagy hívj minket, vagy keress minket Facebook-on. Elérhetőségeink itt megtekintheted. Miért kell regisztrálni magamat? A regisztráció ahhoz szükséges, hogy a megrendelt ételeket pontosan szállíthassuk ki neked. Ételrendeléskor a kiszállításhoz elengedhetetlenül szükséges egy pontos és visszahívható telefonszám, illetve egy pontos cím. Hova írjam be a címhez kapcsolódó plusz információt? (pl bejárat a sarkon) Ezeket az információkat a cím adatai között érdemes feltüntetni. Törölni szeretném a rólam tárolt adatokat. Sajnáljuk ha erre a döntésre jutottál. Kérésed miatt keresd az ügyfélszolgálatunkat, elérhetőségek: info@yolofood.hu
A menükben az ételek nyersanyag összetételének változásának jogát fenntartjuk!