Kedves Vásárlóink!

Rendelés leadása:

Rendelni csak regisztrált felhasználóink tudnak internetes rendelés esetén. Amennyiben már regisztrált Ügyfelünk vagy, akkor az e-mail címeddel és jelszavaddal jelentkezz be rendszerünkbe. A kínálatunkból tetszése szerint választhatsz és döntheted el, hogy mely napokon veszed igénybe a szolgáltatást, és mennyi adagot rendelsz. A napi minimális rendelési összeg: 1450 Ft. Áraink tartalmazzák a csomagolási és szállítási költséget, valamint az áfa-t. Webes rendelés esetében egy visszaigazoló e-mailt küldünk Neked a megadott e-mail címre, a fizetési módtól függetlenül. Amennyiben online bankkártyával fizetsz, úgy a BizPay is küld egy visszaigazoló levelet.     Rendelésed leadását és annak módosítását (lemondás, pótrendelés, kiszállítási cím módosítás) a kiszállítást megelőző napon 14.00-ig teheted meg telefonon a +36-70-620-2019 számon vagy info@yolofood.hu e-mail címen. Ezen időn túl sajnos nem tudjuk a módosításokat elfogadni. Ételeinket 13.00-ig kézbesítjük. Futárjaink meghatározott menetterv alapján kézbesítenek, megpróbálják figyelembe venni Ügyfeleink igényét a szállítási idővel kapcsolatban, de sajnos ez nem minden esetben lehetséges. Ehhez előzetes megbeszélés szükséges (telefonos ügyfélszolgálat) illetve megrendelésnél kérünk, írd igényedet a „Megjegyzés” mezőbe. Az ebéd kézbesítésének időpontja általában azonos, de előre nem látható körülmények miatt változhat.
Rendelések időkorlátozása:
Minden napra, az azt megelőző nap 12:00-ig lehet a rendeléseket leadni, módosítani illetve lemondani.
Szállítási területek:
Budapest összes kerülete, továbbá Budakalász, Üröm, Dunakeszi, Fót, Csömör, Kistarcsa, Nagytarcsa, Nagykovácsi, Érd, Diósd, Törökbálint, Budaörs

Fizetés:

A futárnál készpénzben, bankkártyával, szépkártyával az első szállítási napon esedékes. A megrendelés kifizetése esetén távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációban megadott email címre. A kinyomtatott számla aláírás és pecsét nélkül hiteles. Rendelni csak regisztrált felhasználóink tudnak internetes rendelés esetén. Amennyiben már regisztrált Ügyfelünk vagy, akkor e-mail címeddel és jelszavaddal jelentkezz be rendszerünkbe.

Általános információk:

Ételeink az EU élelmiszer-biztonsági (HACCP) rendszer elvárásainak megfelelő környezetben és technológiai körülmények között kerülnek előállításra, a szabályok betartása és a módszer folyamatos ellenőrzése mellett. Ha szállítás után ételeinket nem tudod elfogyasztani, kérjük azokat hűtőben tárolni. Ételtartó edényeink a fedőfólia maradéktalan eltávolítása után mikrohullámú sütőben melegíthetőek. Csonthéjas gyümölcsöket tartalmazó fogásainkban magok, halételeinkben szálkák előfordulhatnak.

Ügyfélszolgálat:

Ügyfélszolgálatunk hétfőtől-péntekig 07:00 és 14:00 között elérhető a +36-70-620-2019 telefonszámon. Ezt követően az info@yolofood.hu e-mail címre tudjátok kérdéseiket, kéréseiket eljuttatni, melyeket kollégáink kezelnek és rögzítenek.
A menükben az ételek nyersanyag összetételének változásának jogát fenntartjuk!